Milé moje kočky - štedré a krásne Vianoce Vám želám v kruhu svojich blízkych a rodinky a Šťastný Nový rok, aby bol po každej stránke lepší ako ten predchádzajúci. :-) V novom roku 2025 pre Vás chystáme viacero noviniek - už teraz pracujeme na viacerých projektoch vrátane toho, že začnem poriadať kurzy a učiť Vás milé kočky ako správne braidovať a predlžovať vlasy. :-) Vaša Awa

Ako nakupovať

Ako mojich ctených zákazníkov, si Vás všetkých, každého jedného z Vás, nadovšetko vážim a som z toho šťastná, že ste si pre Vaše webové nákupy vláskov, kanekalonu a ďalšieho vlasového príslušenstva zvolili práve môj e-shop a preto Vám chcem dať možnosť, v rámci tohto môjho on-line obchodu, vybrať si a objednávať Vaše vytúžené vlásky viacerými tu uvedenými spôsobmi, v rámci Vašich nákupov na našom webe, tak aby ste si zvolili Vami aktuálne preferovanú formu objednávky takú, ktorá Vám bude zrovna najviac vyhovovať, budete sa pri výbere vláskov a jej zadávaní cítiť komfortne, bezpečne a spokojne.   

Vaša Awa Mangara

Z tohto dôvodu Vám všetkým, mojim cteným zákazníkom, dávam možnosť v tomto mojom e-shope nakupovať týmito tromi uvedenými spôsobmi zoradenými prioritne, avšak kvôli prehľadnosti, rýchlosti a praktickosti preferujem objednávanie ponúkaných produktov v tomto poradí:

1.) E-shop (košík)                           Priorita č.1 - objednávajte cez systém e-košíku na našom webe www.africkevlasy.sk 

2.) E-mailom                                    Priorita č.2 - objednávajte e-mailom na info@africkevlasy.sk 

3.) Telefonicky                                 Priorita č.3 - objednávajte telefonicky na tel. čísle (+421) 905 854 266  (9.00 - 17.00 cez pracovné dni)

 

E-shop:  

Objednávanie vybratého tovaru cez tento môj e-shop prostredníctvom systému elektronického Košíka je Vaša najlepšia voľba, má prioritu č.1 (najvyššia), je to najprehľadnejšia, najrýchlejšia a najoperatívnejšia voľba ako si viete u mňa Vaše vytúžené vlásky jednoducho objednať, viete sa k Vašej rozpracovanej objednávke a nákupu kedykoľvek vrátiť, vybrať nové či iné produkty z mojej ponuky, navýšiť ich požadované množstvo, a až následne, keď už ste našli všetko čo ste hľadali alebo potrebujete, objednávku dokončiť. Automaticky Vám následne po zadaní a potvrdení objednávky z Vašej strany zašleme e-mailom jej potvrdenie, tovar pripravíme a ihneď po jej úhrade (ak si zvolíte platbu vopred) alebo aj okamžite (ak si zvolíte dodať tovar na dobierku) Vám tovar vyexpedujeme.

VOĽBA A VÝBER TOVARU

Z mojej ponuky ponúkaných vláskov, kanekalonu, kozmetiky a príslušenstva v hornom menu si môžete vybrať tovar podľa druhu, značky alebo filtrácie, aby ste vždy našli presne to čo Vás zaujíma.

Potom čo sa rozhodnete, čo presne chcete, vybratý produkt vložte do košíka buď pomocou tlačidla "Do Košíka" alebo priamo v detaile konkrétneho vybratého produktu tiež tlačidlom "Do Košíka".

Počet kusov vybratých vláskov zvýšite tým, že buď niekoľkokrát kliknete na tlačidlo "Do Košíka" alebo pod produktom či v detaile produktu zadáte požadovaný počet pomocou šípiek "+" alebo "-", resp. napíšete priamo číslo do poľa medzi tlačidlami "+" a "-". Počet kusov potom môžete upraviť ešte aj v priebehu alebo pri dokončovaní objednávky.

Systém môjho e-shopu Vás následne automaticky informuje formou vyskakovacieho okna o aktuálnom obsahu košíka s názvom "Nákupný košík", ktorého obsah vždy môžete nájsť v pravom hornom rohu môjho e-shopu vo forme piktogramu košíku a môžete sa do jeho obsahu jednoducho dostať odkliknutím vyskakovacieho tlačidla "Pokračovať do Košíka" alebo tiež aj aj na ľavej strane web stránky v kategóriách tovarov alebo aj priamo v detailoch produktov s názvom "Nákupný košík" stlačením tlačidla s aktuálnym počtom vybratých produktov a ich celkovou hodnotou v košíku.  

Ak dosiahnete na Výhodnú ponuku (aktuálne ponúkanú množstevnú zľavu) alebo Dopravu zadarmo množstvom resp. celkovou cenou vložených vybratých produktov do košíka, e-shop ihneď automaticky prepočíta cenu podľa aktuálneho cenníka Výhodná ponuka/Množstevná zľava/Doprava zadarmo a zobrazí Vám túto výslednú zvýhodnenú cenu.

Následne môžete ďalej pokračovať vo Vašom nerušenom nákupe v mojom e-shope (po odkliknutí tlačidla "Nakupovať dalej") alebo, ak ste už s Vašim výberom skončili, prejdete na finálne potvrdenie a odoslanie objednávky tlačidlom "Pokračovať" na údaje o doprave a platbe. 

POLOŽKY VO VAŠOM KOŠÍKU

Nákupný košík s Vaším aktuálnym vybratým nákupom je možné hocikedy priebežne kontrolovať stlačením vyskakovacieho tlačidla "Pokračovať do Košíka" v pravom hornom rohu e-shopu alebo aj stlačením tlačidla s aktuálnym počtom a celkovou hodnotu vybratých produktov pod názvom "Nákupný košík" na ľavej strane web stránky v kategóriách tovarov alebo detailoch produktov. 

Položky v tomto Vašom virtuálnom nákupnom košíku je možné kedykoľvek mazať alebo upravovať ich počet či pridávať nové položky z ponuky.

Pre zmenu počtu kusov v nákupnom košíku môžete zadať požadovaný počet vybratého produktu priamo v poli "Počet" alebo upravovať hore či dole tlačidlami "+" alebo "-". Tento môj e-shop potom cenu automaticky prepočíta podľa typu a množstva vybratého tovaru v košíku a zobrazí celkovú cenu na úhradu, ktorú uvádzame ako celkovú cenu za nákup bez dopravy s DPH (keďže sme platcami DPH).

KONTROLA STAVU A ÚPRAVA OBJEDNÁVKY

Ak ste skončili s Vašim nákupom z mojej ponuky, máte vybraté všetky produkty čo Vás zaujímali o požadovaných množstvách a chcete ukončiť a odoslať objednávku, prejdite do košíka pomocou vyskakovacieho tlačidla "Pokračovať do košíka" alebo tlačidla s celkovou hodnotu vybratých produktov pod názvom "Nákupný košík" na ľavej strane web stránky v kategóriách tovarov alebo detailoch produktov.

Prekontrolujte si prosím ešte raz, či Vám niečo z našej ponuky nechýba, čo by ste potrebovali, prípadne upravte počet kusov u jednotlivých vybratých položiek tovaru.

Pre prípadné pridanie ďalšieho tovaru z ponuky v tomto mojom e-shope, jednoducho kliknite na výber v menu s ponukou vláskov alebo ikonu "Pokračovať v nákupe" - Vaša rozpracovaná objednávka zostane uložená.

Ak nájdete vhodnejšie vlásky a/alebo produkt z mojej ponuky ako ste našli predtým a rozhodnete sa ho nahradiť iným obdobným produktom, alebo sa ho rozhodnete ho z Vášho výberu v Košíku úplne vyhodiť, urobíte tak vyskakovacou ikonkou "x" napravo v detaile výberu produktov a tým pádom v Košíku zmažete požadovanú položku. Taktiež stále môžete upravovať množstvo objednaných vláskov pomocou tlačidiel "+" alebo "-" u detailu vybratých produktov v košíku.  

Skontrolujte si prosím nakoniec Váš výber vláskov a iných produktov z ponuky na mojom e-shope, či Vám naozaj niečo nechýba, či máte všetky vybraté produkty v požadovanom množstve, či naozaj chcete daný vybraný tovar a následne pokračujte stlačením tlačidla "Pokračovať" na výber Vami preferovanej dopravy a typu platby za objednaný tovar. V ďalších kroku objednávky je potom potrebné zvoliť Vami preferovaný spôsob dopravy a platby za objednané vlásky a nakoniec aj vyplniť nutné informácie o Vás pre úspešné ukončenie a odoslanie objednávky.   

SPÔSOBY A CENY DORUČENIA TOVARU

Následne v rámci pokračovania vypĺňania Vašej objednávky zvolíte spôsob dopravy a platby za tovar. Spôsoby dopravy a typy možných platieb za objednaný tovar v našom e-shope nájdete v sekcii Doprava a platba.     

Ak máte záujem Vašu objednanú zásielku odoslať na vybraté Výdajné miesto siete Z-Point zaškrtnite pole "Výdajné miesta Z-Point" a vyberte si konkrétne výdajné miesto, ktoré Vám vyhovuje, resp. zadajte názov mesta a v rolovacej lište si potom môžete vybrať Vaše špecifické miesto dodania (náš e-shop Vám ponúkne v danom meste dostupné výdajné miesta, ktoré si môžete zvoliť). Ak máte záujem aby Vám objednaný tovar doniesol kuriér vybratého prepravcu Packeta/DPD/DHL priamo až k Vám domov (bude Vás predtým telefonicky kontaktovať) zvoľte možnosť "Packeta/DPD/DHL kuriér na adresu". Ak máte záujem objednané vlásky poslať poštou alebo na dobierku cez Slovenskú alebo inú využívanú poštu, zaškrtnite možnosť "Pošta - Balík na poštu/adresu/Balíkobox", ak je daná služba vo vybratej krajine podporovaná a pošleme Vám vlásky touto dodacou službou.

Konkrétne druhy a možnosti dodania objednaných vláskov na diaľku závisia od vybratej krajiny, do ktorej chcete Vašu objednávku tovaru zaslať - aktuálne podporujeme dodanie na Slovensko (SR), do Českej republiky (ČR), Maďarska (HU), Rakúska (AT), Nemecka (DE), Rumunska (RO), Bulharska (BG), Dánska (DK), Holandska (NL), Chorvátska (HR), Slovinska (SI), Poľska (PL), Írska (IR), Švajčiarska (CH) a Veľkej Británie (UK). Pre konkrétne spôsoby dopravy a typy možných platieb v závislosti od vybratej krajiny doručenia pozrite prosím sekciu Doprava a platba. Ak máte záujem poslať vlásky do inej krajiny ako aktuálne podporujeme, napíšte nám prosím na info@africkevlasy.sk alebo zavolajte nám na kontaktný telefón, resp. vyplňte náš kontaktný formulár, ktorý nájdete v sekcii Kontakty.

Po vybratí konkrétneho typu dopravy, aká Vám najviac aktuálne vyhovuje, časovo, finančne aj logisticky, si následne vyberte vpravo typ platby za objednané vlásky, ktorý preferujete a chcete aktuálne využiť. Platba je možná viacerými spôsobmi, vopred pred dodaním tovaru ako aj na dobierku, kde zaplatíte keď si tovar aj fyzicky preberiete, či pri jeho osobnom prebratí v našej prevádzke afro-salónu Africké Vlasy alebo od nášho kuriéra v rámci Bratislavy. Presné typy možných platieb v závislosti od vybratého typu dopravy, ako aj vybratej krajiny doručenia, nájdete v sekcii Doprava a platba.

Cena za vybratý tovar a typ zvolenej dopravy, prípadne poplatok za dobierku, a tiež aj celková hodnota objednávky dokopy sa automaticky zobrazí v celkovom Zhrnutí objednávky na pravej strane webového rozhrania nášho internetového obchodu.

REGISTRÁCIA NOVÉHO POUŽÍVATEĽA 

V tomto mojom on-line obchode vo vyskakovacom okne vpravo hore tohto webu, resp. v spodnej časti e-shopu s názvom "Prihlásenie" či v sekcii/podstránke "Registrácia" alebo v poslednom kroku Vašej vytvorenej objednávky "Informácie o Vás" si môžete vybrať či chcete objednávku vykonať bez Vašej registrácie na našom e-shope alebo ste už registrovaný zákazník alebo sa chcete zaregistrovať pre čerpanie potenciálnych zákazníckych vernostných výhod. Pri tejto Vašej registrácii v sekcii "Registrácia" vyplňte prosím všetky povinné položky a následne potvrďte registráciu alebo sa aj môžete registrovať vyplnením údajov v objednávke v sekcii "Informácie o Vás" a následným zaškrtnutím políčka "Chcem sa registrovať" pod nadpisom Zostaňme v kontakte. Ihneď potom bude vygenerovaná a Vám zaslaná e-mailová správa s potvrdením Vašej registrácie do zákazníckeho systému môjho e-shopu.

Táto zákaznícka registrácia však nie je podmienkou na dokončenie Vašej vytvorenej objednávky - ak chcete môžete si objednať vybraté vlásky a ostatné produkty aj bez tejto registrácie. Avšak vrelo Vám odporúčame sa u nás zaregistrovať pre budúce prijímanie všetkých zaujímavých informácií, akciových ponúk a prijatých tovarových noviniek na sklad e-mailom na zadanú e-mailovú adresu, aby ste stále zostali v obraze, sledovali aktuálny trend a dostávali tie najlepšie a najnovšie ponuky. A samozrejme Vám to umožní aj čerpať a využívať prípadné ponúkané zľavové programy a výhody členstva registrovaných úžívateľov, v rámci tohto môjho on-line obchodu.      

PRIHLÁSENIE POUŽÍVATEĽA DO SYSTÉMU

Zadaním Vášho prihlasovacieho e-mailu a Vami vytvoreného hesla počas registrácie, sa prihlásite do systému môjho e-shopu a môžete komfortne objednávať všetky naše dostupné produkty a prípadne aj využívať aktuálne poskytované zľavy či ďalšie výhody pre registrovaných členov.

Ak by sa náhodou stalo, že ste nešťastne zabudli/a heslo k Vašemu zákazníckemu kontu pre prihlásenie, nič sa nedeje, stačí kliknúť na tlačidlo "Prihlásenie" v pravej hornej časti webovej stránky a ďalej na "Zabudnuté heslo" alebo toto tlačidlo môžete tiež nájsť v spodnej časti tohto môjho e-shopu. Tam následne zadáte Vašu prihlasovaciu e-mailovú adresu (musí byť rovnaká ako ste zadávali pri registrácii do nášho systému) a odošlete žiadosť tlačidlom "Odoslať". Ihneď Vám na túto Vašu kontaktnú e-mailovú adresu bude zaslaný e-mail s aktívnym odkazom (linkom), na ktorý treba kliknúť pre prístup do Vašej zákazníckej zóny, kde si môžete nastaviť nové heslo pre prihlásenie do Vášho účtu.

Vo Vašej zákazníckej administrácii (Klientskom centre) v sekcii "Môj účet" máte kompletný prehľad o celej histórii Vašich objednávok a nájdete tu aj vystavené doklady - Zálohové faktúry a Faktúry (daňové doklady), ktoré si môžete kedykoľvek stiahnuť.

Po prihlásení do Vášho zákazníckeho účtu Vám budú v mojom e-shope pri jednotlivých produktoch zobrazené kompletné ceny bez DPH (kedže nie sme platcami DPH), ktoré prislúchajú Vašej zákaznícke kategórii, v ktorej sa aktuálne nachádzate, vrátane zliav a ďalších výhod, ak sú takéto možnosti v danom čase k dispozícii.

OBJEDNÁVKA BEZ REGISTRÁCIE

V sekcii na našom webe "Informácie o Vás" v poslednom kroku objednávky si môžete vybrať, ak chcete, objednávku vybratého tovaru bez nutnosti Vašej registrácie. Následne vyplníte všetky nutné požadované údaje v rámci dokončenia objednávky, t.j. Vaše osobné údaje, Vaše Fakturačné údaje a prípadne aj Dodaciu adresu pre dodanie Vami vybratých vláskov, ak je odlišná od adresy fakturačnej. Potom musíte súhlasiť s Obchodnými podmienkami (plné znenie našich Obchodných podmienok nájdete tu), Reklamačným poriadkom (plné znenie Reklamačného poriadku nájdete tu) a spracovaním osobných údajov pre účely danej objednávky. Ako spracovávame, uchovávame a narábame s Vašimi osobnými údajmi, ktoré nám poskytnete, nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov na našom webe tu. Pre rekapituláciu, resp. zhrnutie Vašej vytvorenej objednávky Vám košík zobrazí tieto údaje napravo v sekcii Zhrnutie objednávky a poprípade, ak chcete a uznáte to za vhodné a/alebo potrebné, môžete nám zaslať nejaký dôležitý odkaz cez pole "Zadať poznámku pre predajcov". Nakoniec kliknete vpravo na tlačidlo "Odoslať objednávku s povinnosťou platby".

DOKONČENIE VAŠEJ OBJEDNÁVKY

Nakoniec, ak všetky údaje vo Vami vytvorenej objednávke súhlasia a sú podľa Vášho celkového očakávania (tovar, množstvo, cena, doprava, typ platby atď.), odošlite nám Vašu objednávku kliknutím vpravo na tlačidlo "Odoslať objednávku s povinnosťou platby".

Poskytujeme možnosť úhrady za vybraté vlásky v mene EUR a CZK (pre Českú republiku), pričom pri dodaní do Českej republiky vybratým spôsobom, resp. prepravcom, platíte pri prebratí objednaného tovaru v českých korunách (CZK) v zmysle hodnoty tovaru v CZK uvedeného v zálohovej faktúre zaslanej e-mailom. Daňový doklad Vám následne po úhrade bude vystavený a zaslaný e-mailom taktiež v mene CZK. Pre ostatné krajiny EU alebo mimo EU je zatiaľ možnosť platiť iba v mene EUR, pričom taktiež faktúra bude vystavená v mene EUR.

Vaša objednávka bude následne odoslaná do nášho on-line e-shop objednávkového systému a Vám sa zobrazí krátka rekapitulácia s Potvrdením o odoslaní objednávky a jej číslom.

POTVRDENIE PRIJATEJ OBJEDNÁVKY

Ak všetko prebehne úspešne a Vaša vytvorené objednávka obsahuje všetky nutné náležitosti a informácie, bude zaregistrovaná systémom e-shopu a na Váš zadaný e-mail bude následne odoslané automaticky vygenerované Potvrdenie objednávky so všetkými Vami zadanými údajmi. Ak ste si zvolili platbu za objednaný tovar vopred bezhotovostne prevodom na náš účet, taktiež bude pripojená aj tzv. Výzva k platbe za tovar s pripojenými našimi platobnými údajmi, aby ste mohli danú platbu bezproblémovo zrealizovať. Toto odoslané Potvrdenie o prijatí objednávky (akceptácia objednávky) na Váš e-mail sa zároveň považuje aj za uzavretie zmluvy na diaľku medzi nami o kúpe tovaru v zmysle našich Všeobecných obchodných podmienok, ktorých plné znenie nájdete tu.

SKONTROLUJTE SI VAŠU OBJEDNÁVKU

Prosíme Vás, skontrolujte si Potvrdenie o prijatí objednávky odoslané na Váš e-mail vygenerované systémom nášho e-shopu na základe Vašej prijatej objednávky, či všetko sedí tak, ako ste to zadali a plánovali a my môžeme pristúpiť k príprave, zabaleniu a dodaniu (expedícii) tovaru. Pokiaľ nájdete nejakú nezrovnalosť s Vašou objednávkou, radi by ste niečo v danej objednávke zmenili alebo doplnili, prípadne náhodou nesúhlasia Vami zadané údaje s týmto Potvrdením (aby sme sa potenciálne vyhli prípadnej reklamácii z Vašej strany), ihneď nás prosím kontaktujte e-mailom na info@africkevlasy.sk alebo telefonicky na +421 905 854 266, za to Vám veľmi ďakujeme.

Pri tejto komunikácii s nami buď e-mailom alebo telefonicky, prosím vždy uvádzajte číslo Vašej objednávky alebo Vaše meno, kvôli jednoznačnej identifikácii a úspešnom a efektívnom riešení vzniknutého problému.

Treba aby ste si uvedomili, že v momente odoslania tohto Potvrdenia o prijatí objednávky, z našej strany sa Vaša objednávka začína okamžite spracovávať a o stave úspešnej platby (v prípade zvolenia možnosti platby vopred bezhotovostným prevodom alebo kartou), prípravy tovaru a expedície Vašej objednávky budete následne informovaní ďalším e-mailom.

Akýkoľvek spôsob dodania Vami objednaného tovaru z môjho e-shopu si zvolíte, bežne balíme a odosielame objednaný tovar k Vám buď ešte ten istý deň (v prípade objednávky doobeda) resp. nasledujúci pracovný deň (v prípade zadania objednávky poobede). Viac o tom kedy objednaný tovar expedujeme a dodacie termíny pre jednotlivé typy zvolenej dopravy aj v závislosti od zvolenej krajiny dodania, nájdete v sekcii Doprava a platba.

PO DORUČENI / PREVZATÍ TOVARU

Dodaný tovar z tohto môjho e-shopu si prosím po jeho doručení alebo vyzdvihnutí ihneď riadne skontrolujte. Skontrolujte taktiež aj neporušenosť obalu, či bolo do obalu zasahované, najlepšie ešte pred kuriérom/priamo na pošte/na výdajnom mieste a keď doručený balík rozbalíte, tak aj jeho obsah, či obsahuje všetko, čo ste si v rámci Vašej objednávky u nás objednali. 

Ak by ste náhodou zistili akékoľvek poškodenie obalu alebo zásielky zvonku, čo spôsobilo poškodenie vnútorného obsahu zásielky, je nutné ihneď kontaktovať a tento stav reklamovať u vybratej prepravnej služby a spísať Protokol o poškodení. Následne nás treba kontaktovať na naše tel. číslo +421 905 854 266 a/alebo e-mailom na reklamacie@africkevlasy.sk (kde treba pripojiť tento Protokol o poškodení zásielky), aby sme spolu túto nešťastnú udalosť vyriešili čo najskôr.   

V prípade, ak by ste náhodou zistili nejakú nezrovnalosť v obsahu balíka s Vašou zadanou objednávkou na našom e-shope, alebo v prípade akýchkoľvek iných problémov súvisiacich s Vašou dodanou objednávkou, kontaktujte nás taktiež prosím e-mailom na: reklamacie@africkevlasy.sk alebo telefonicky na čísle +421 905 854 266. Ďakujem Vám.

 

E-mailom:  

Objednávanie Vami vybratého požadovaného tovaru z ponuky na mojom e-shope prostredníctvom e-mailu by mala byť v podstate iba záložná voľba, má prioritu č.2 (stredná), je menej prehľadná, pomalšia, neviete sa potom k rozpracovanej objednávke vrátiť (pretože ste ju už poslali e-mailom), neviete už následne vybrať nové či iné produkty, pretože objednávku ste už odoslali. Avšak, keďže si Vás všetkých, ako mojich individuálnych ctených zákazníkov cením, i napriek tomu považujem Vašu e-mailovú objednávku za rovnocennú objednávke vytvorenej cez objednávkový systém môjho e-shopu a po jej prijatí Vám následne zašleme E-mail s jej potvrdením (Potvrdenie o prijatí objednávky) a ihneď po jej úhrade, resp. vybratím dodania tovaru na dobierku, začneme tovar pripravovať a Vám ho vyexpedujeme.

Túto možnosť e-mailovej objednávky by ste však mali brať ako záložnú možnosť a v podstate využiť len vtedy, ak je nefunkčný objednávací systém na tomto mojom e-shope a potrebujete objednať vlásky čo najskôr a zistíte to tak, že Vám nejdú objednať vlásky čo potrebujete, nepustí Vás ďalej v objednávkovom formulári alebo vykonáte objednávku a nepríde Vám e-mail s Potvrdením o prijatí objednávky.

Ak však normálne funguje objednávkový systém môjho e-shopu, poprosím Vás kvôli rýchlosti, prehľadnosti a operatívnosti (tieto objednávky systém e-shop spracováva a rozosiela následne e-maily s potvrdením objednávky automaticky) využiť primárne systém objednávania vláskov cez e-shop a alternatívu objednávania formou e-mailu brať skutočne iba ako záložnú variantu, ak by náhodou objednávkový systém nefungoval správne alebo vôbec - pretože Vaše zaslané e-maily s objednávkami potom musíme čítať osobne a spracovávať dané objednávky individuálne ručne, čo zaberá zbytočne veľa času a nemôžeme sa potom venovať dôležitejším veciam pre Vás - ďalšiemu rozvoju tohto môjho e-shopu, písaním nových článkov v blogu, vyhľadávaním nových dodávateľov a s tým súvisiace rozširovanie portfólia Vám ponúkaných produktov, sledovaním trendov a nových typov vláskov a príslušenstva k nim, nových metódach tvorby účesov a vlasových štýlov, aby sme Vám vedeli poradiť atď. Za pochopenie Vám veľmi pekne ďakujem.  

Ak sa však i napriek tomu rozhodnete využiť túto formu objednávky vláskov z môjho e-shopu, prostredníctvom zaslania objednávkového e-mailu na našu adresu, potom takúto e-mailovú objednávku pošlite na našu adresu info@africkevlasy.sk - do tejto objednávky nám prosím uveďte tieto nutné údaje, bez ktorých nemôžeme Vašu objednávku následne spracovať:

Na začiatku Vašeho e-mailu prosím uvedte či ste už registrovaný alebo nový zákazník.

1.) Meno a priezvisko poprípade názov firmy, na ktorú chcete objednať vlásky;

2.) Fakturačnú adresu - adresa, na ktorú Vám bude vystavený daňový doklad (faktúra);

3.) Dodaciu adresu (ak je odlišná od fakturačnej adresy) - adresu kam Vám máme objednaný tovar dodať;

4.) Kontaktný telefón - pre kuriéra zásielkovej služby pre dodanie tovaru a pre naše overenie, že ste to skutočne Vy kto nám objednávku poslal;

5.) E-mail (ak sa líši od e-mailovej adresy, z ktorej ste vykonali objednávku) - tu bude zaslaný informačný e-mail o Vašej objednávke, tzv. Potvrdenie o prijatí objednávky a následne informácie k Vašej zásielke po expedícii a príp. i podacie číslo, kde môžete sledovať Vašu zásielku.

6.) Položky tovaru, ktoré ste si vybrali a chcete objednať pomocou ich tovarových kódov a/alebo ich plného názvu tak ako sú uvedené v mojom e-shope a počet kusov jednotlivých vybratých produktov (môžeme Vám zaslať len tovar, ktorý je aktuálne označený "skladom" alebo počet kusov ktoré sú reálne skladom - ak sú tieto informácie pri jednotlivých položkách uvedené). Ak nie je tovar skladom alebo sa medzitým vypredal, oznámime Vám túto skutočnosť následne formou e-mailu, na rovnakú adresu alebo inú zadanú, prípadne Vám navrhneme alternatívy.

Následne po prečítaní, kontrole aktuálnych skladových zásob a spracovaní Vašej e-mailovej objednávky, Vám bude poslaný e-mail na Vami zvolenú adresu ako Potvrdenie prijatia objednávky.

Poznámka: Ak Vám náhodou na Váš odoslaný e-mail s objednávkou nebudeme odpovedať viac ako 2 pracovné dni, znamená to, že sme pracovne alebo cestovne vyťažení a nemali sme možnosť Vám odpísať, potom prosím skúste nám zavolať na tel. číslo +421 905 854 266. Ďakujeme.

 

Telefonicky:

Ako záložnú variantu objednávania Vami vybratého tovaru z ponuky tohto môjho e-shopu máte k dispozícíí taktiež aj možnosť objednať si požadované vlásky telefonicky, čo však by mala byť naozaj iba záložná forma Vašej objednávky, má prioritu č.3 (nízka), je najmenej prehľadná, je podstatne pomalšia, neviete sa vôbec potom k rozpracovanej objednávke vrátiť (pretože ste si už objednali vlásky cez telefón) a ani si neviete už následne vybrať nové či iné produkty, pretože objednávku ste už zadali a tá sa už začala spracovávať, tak ako ste ju nadiktovali. Avšak keďže si Vás, ako každého jedného môjho zákazníka vysoko cením, i napriek tomu považujeme Vašu objednávku prostredníctvom telefónu za rovnocennú objednávke vytvorenej cez objednávkový systém môjho e-shopu či objednávku formou e-mailu, a po jej prijatí Vám následne na nadiktovanú e-mailovú adresu zašleme e-mail s jej potvrdením (Potvrdenie o prijatí objednávky) a ihneď po jej úhrade resp. vybratím dodania tovaru na dobierku, začneme zvolený tovar pripravovať a Vám ho vyexpedujeme.

Túto možnosť objednávky telefonicky by ste však mali brať iba ako záložnú variantu a v podstate využiť len vtedy, ak je nefunkčný objednávací systém v tomto mojom e-shope a neodpovedáme Vám ani na Vašu zaslanú objednávku prostredníctvom e-mailu na info@africkevlasy.sk, a potrebujete si objednať vlásky čo najskôr a zistíte to tak, že Vám nejdú objednať vlásky čo potrebujete, nepustí Vás systém e-shopu ďalej v objednávkovom formulári alebo vykonáte objednávku a nepríde Vám e-mail s Potvrdením o prijatí objednávky, či pošlete objednávku e-mailom a do 1 - 2 pracovných dní, Vám na ňu nepríde žiadna odpoveď.  

Ak však normálne funguje objednávkový systém môjho e-shopu, poprosíme Vás kvôli rýchlosti, prehľadnosti a operatívnosti (tieto objednávky systém e-shopu spracováva a rozosiela následne e-maily s Potvrdením objednávky automaticky) využiť primárne systém objednávania vláskov cez e-shop a alternatívnu možnosť objednávania telefonicky, brať skutočne iba ako poslednú záložnú variantu, ak by náhodou objednávkový systém nefungoval správne alebo vôbec, či by sme Vám ani do 1 - 2 pracovných dní neodpovedali na Vami zaslanú objednávku e-mailom. A to z dôvodu, že telefonicky sa Vám nás určite, kvôli našej časovej vyťaženosti, nepodarí zastihnúť vždy, ak nás zastihnete, musíme mať voľné ruky a niečo pri sebe na robenie si poznámok (čo nemusí vždy platiť), a následne musíme túto Vašu objednávku spracovať individuálne osobne, čo nám zaberie zbytočne veľa času a nemôžeme sa potom venovať dôležitejším veciam pre Vás - ďalšiemu rozvoju tohto môjho e-shopu, písaním nových článkov v blogu, vyhľadávaním nových dodávateľov a s tým súvisiace rozširovanie portfólia Vám ponúkaných produktov, sledovaním trendov a nových typov vláskov a príslušenstva k nim, nových metódach tvorby účesov a vlasových štýlov, aby sme Vám vedeli poradiť atď. Za pochopenie Vám veľmi pekne ďakujem.  

Ak sa rozhodnete i napriek tomu využiť túto formu objednávky vláskov z tohto môjho e-shopu prostredníctvom telefonického hovoru na naše číslo, potom stačí zavolať na mobilný telefón: +421 905 854 266 a v rámci nášho telefonátu, nám potom treba uviesť tieto nutné údaje, bez ktorých nebudeme schopní Vašu objednávku následne spracovať:

Na začiatku nášho telefonátu nám prosím povedzte či ste už registrovaný alebo nový zákazník.

1.) Meno a priezvisko poprípade názov firmy, na ktorú chcete objednať vlásky;

2.) Fakturačnú adresu - adresa, na ktorú Vám bude vystavený daňový doklad (faktúra);

3.) Dodaciu adresu (ak je odlišná od fakturačnej adresy) - adresu kam Vám máme objednaný tovar dodať;

4.) Kontaktný telefón (ak sa nám Vaše číslo nezobrazí alebo voláte z pevnej linky) - najmä pre kuriéra zásielkovej služby pre dodanie tovaru

5.) E-mailovú adresu - sem bude zaslaný informačný e-mail o Vašej objednávke, tzv. Potvrdenie o prijatí objednávky a následne informácie k Vašej zásielke po expedícii a príp. i podacie číslo, kde môžete sledovať Vašu zásielku.

Poznámka: Pri telefonickom objednávaní tovaru, ak ste už u nás registrovaný stály zákazník, stačí nám povedať len Vaše meno a priezvisko alebo názov firmy, pod ktorou ste v našom e-shope zaregistrovaný.

6.) Položky tovaru, ktoré ste si vybrali a chcete objednať pomocou ich tovarových kódov a/alebo ich plného názvu tak ako sú uvedené v e-shope a počet kusov jednotlivých vybratých produktov (môžeme Vám však následne zaslať len tovar, ktorý je aktuálne označený "skladom" alebo počet kusov ktoré sú reálne skladom - ak sú tieto informácie pri jednotlivých položkách uvedené). Ak nie je tovar skladom alebo sa medzitým vypredal, oznámime Vám túto skutočnosť následne formou e-mailu, na nadiktovanú adresu resp. tú ktorú máte zadanú vo Vašom zákazníckom účte, poprípade Vám navrhneme podobné tovarové alternatívy.

Následne po našom hovore, kontrole aktuálnych skladových zásob a spracovaní Vašej telefonickej objednávky, Vám bude poslaný e-mail na Vami nadiktovanú adresu cez telefón ako Potvrdenie prijatia objednávky.

Poznámka: Ak Vám náhodou nebudeme dvíhať hovor z dôvodu našej vyťaženosti v rámci iných činností alebo keď voláte mimo pracovného času od 9.00 do 17.00 v pracovné dni, nebojte sa, ozveme sa Vám späť ihneď ako to bude možné a uvoľníme sa z našej aktuálnej neodkladnej činnosti. Ak by sme Vám náhodou i napriek tomu 2 pracovné dni nedvíhali, skúste nám poslať e-mailovú objednávku na info@africkevlasy.sk. Ďakujeme Vám za to.

Ak Vám je niečo nejasné čo sa týka toho ako nakupovať v tomto mojom e-shope alebo otázky s tým súvisiace, prosím, predtým ako nás kontaktujete v tejto nejasnosti, pozrite si sekciu FAQmožno v nej nájdete odpoveď na Vašu otázku. Ak ani tam nenájdete uspokojivú odpoveď na Váš dotaz, napíšte nám na e-mail: info@africkevlasy.sk.

Ak máte námety alebo nápady na zlepšenia tohto môjho webu a webového on-line e-obchodu a/alebo sekcie "Ako nakupovať" či i inej sekcie, alebo nápady na tovar/vlásky, ktoré nám zatiaľ chýbajú, prosím napíšte nám na e-mail: info@africkevlasy.sk.

Táto sekcia Ako nakupovať bola vypracovaná v Bratislave tímom e-shopu Africké Vlasy a nadobúda platnosť dňom 01.01.2024.

Ďakujem Vám všetkým za podporu tohto môjho on-line e-obchodu, dúfam, že spôsob ako si môžete u mňa objednať a zakúpiť vlásky či iný tovar, je prehľadný a jednoduchý. Na prvý pohľad to možno vyzerá zložito, ale po prvej objednávke akýmkoľvek spôsobom to už budete vedieť a pôjde Vám to ľahko ako po masle. :-) S každou Vašou objednávkou tento môj e-shop rastie, viem Vám následne ponúknuť širší a bohatší sortiment vláskov a aj ďalších súvisiacich produktov, viac tipov a rád ako sa o vlásky starať a ako ich používať a spoločne budujeme rast portfólia Africké Vlasy ako e-shopu ako aj afro-salónu. Všetkým Vám za to veľmi ďakujem.

Awa Mangara